Sunday 8 August 2010

5 въпроса към The Gazette - Neo Genesis Volume.46





1) - Най-пречистващата (разтоварваща) гледка е?


Ruki: „Когато погледна как кучето ми спи.”

Uruha: „Сутрешната гледка от верандата и сцената, която се разкрива пред мен когато излизам през входната врата.”

Aoi: „Гледката към небето от къщата на родителите ми.”

Reita: „Когато се погледна сутрин в огледалото.... шегувам се, стаята ми.”

Kai: „Ясния и чист небосвод. Така мога да се почувствам пълноценно веднъж или два пъти в годината.”

~*~*~*~

2) - Моля, кажете ни вашите методи за справяне с настинките


Ruki: „Отивам моментално до болницата.”

Uruha: „Купувам си 2л „Amino Supli” , пия го цялото и лягам да спя.”

Aoi: „Мисля си, че няма да настина и настинките не ме ловят.”

Reita: „Лягам си да спя. Не отивам до болницата, освен ако температурата ми не е над 39 градуса.”

Kai: „Ям неща съдържащи доста витамини.”

~*~*~*~

3) - Кое за вас е важното в живота?


Ruki: „Амбициите!”

Uruha: „Желанието да се себедоказваш.”

Aoi: „Мисълта как да спечеля пари. За неща като любовта....съм прекалено равнодушен.”

Reita: „Да обичаш себе си! „

Kai: „Сигурен съм, че ще прозвучи очевидно, но чувството за признателност.”

~*~*~*~

4) - Животно, което бихте искали да отгледате?


Ruki: „Чихуахуа със същия цвят като сегашното ми чихуахуа.”

Uruha: „Искам да отгледам най-умното куче на света!”

Aoi: „Не ми е нужно. Да се грижа за него е нещо, което няма смисъл за мен.”

Reita: „Пингвин. Много са сладки, когато се плъзгат по коремчетата си.”

Kai: „Котка „Munchkin”. Те са толкова малки и сладки.”

~*~*~*~

5) - Музика, към която сте пристрастени напоследък?


Ruki: „Напоследък слушам предимно Техно.”

Uruha: „Зависи от ситуацията... всичко, което ме успокоява в колата.”

Aoi: „Песните, които бяхме избрали за нашия тур. Слушам ги за да си ги припомням”.

Reita: „Песни, които звучат като „The Peanuts”. Песните, които пях когато бях на караоке със семейството ми.”

Kai: „DVD-то с концерта на „Thee Michelle Gun Elephant”, което взех от Reita.”

No comments: