Saturday 30 January 2010

Какво мислят другите от бандата за Kai?



Sayakashi 高島: Ето и какво мислят другите за Kai. Надявам се да ви е интересно....(by the way .... Kai с този опит да изгори къщата на Uruha малко ме плаши LOL xD xD xD)
Приятно четене :)




~Първото ви впечатление за Kai~

Ruki: “Изглеждаше ми по-различен от сега. Мислех си, че е някак мрачен.”

Uruha: “Мислех си, че е доста сложен човек. Моето обществено отношение е на 180 градуса различно от неговото. Не е ли нормално когато срещнеш някого за първи път да го поздравиш? Но Kai просто ме погледна.... И след това чух, че той мислел, че аз съм подкрепял техническия тийм, колко ГРУБО! Аз го поздравих както си е редно.” (Uruha е доста разочарован тук.... и може би малко ядосан)

Aoi: “Аз също си помислих, че той е човек, който не може да поздравява както е редно.”


(Има и някаква мълва, че Kai не бил много дружелюбен когато се присъеденил към групата и са имали някакъв спор (или бой). Но това е някаква клюка.... не бива да се приема на сериозно.... и аз лично мисля, че е тъпа лъжа. - Sayakashi)


~Силните и Слаби страни на Kai~

Ruki: “Добрата му страна е, че той е много мила личност и може да успокоява атмосферата. Лошата му страна е, че забравя разни неща навсякъде.... “(смее се)

Reita: “Аз ще започна със слабата му страна. Има някакъв проблем с паметта му, дори не мога да намеря дума с която да опиша неговата разсеяност. Питаме го дали е забравил нещо и той отговаря „Не”, но всъщност знаем тайничко, че е забравил нещо. А добрата му страна е че може лесно да бъде тормозен ( или казано по-грубо – малтретиран) и няма да бъде ядосан след това. “

Uruha: “Всъщност... трудно е да се каже. Но Kai винаги е бил мил човек. Например - Продаде ми игра на половин цена.”

Aoi: “Добрата му страна е, че би дал всичко от себе си за да помогне на другите независимо дали е по силите му или не. Слабата страна е.......като например веднъж ми каза, че ще дойде у нас, защото е късно вечерта, това е добре, но той просто дойде за да употреби компютъра ми и дори забрави моето съществуване. “


~Неща, които не харесвате в Kai и се надявате той да промени~

Ruki: “Той често идва за през нощта у нас, затова го моля да спи нормално на чаршафа. Вероятно после го боли кръста когато спи на пода. Той не ме слуша дори когато му кажа „Ще се разболееш”. Моля те разбери загрижеността ми.”

Reita: “Не сме ли ние отговорниците за „ритъм тийм-а”? Моля те нека работим здравата заедно и да станем най-добрите партньори.”

Uruha: “Моля те не забравяй да работиш все така усърдно. Блягодаря ти за всичко. Сякаш Kai живее по инстинкт. Той е винаги инициатора между нас, независимо колко трудно ще бъде да се осъществи дадено нещо. Наистина ти благодаря.”


~Дискусия с Kai~

Ruki: “Тъкмо споменах, че Kai работи неуморно. Искам да знам дали наистина си е такъв по принцип или има друга причина.”

Kai: “Винаги работя усилено. “

Ruki: “Това е чудесно. “

Reita: “Ами.... не може ли да си вземем друг барабанист?”

Всички: (избухват в смях)

Reita: “Kai винаги е бил суров към себе си. Мисля, че това е добре....(че е толкова работлив). Ето го и въпроса ми. Искам да знам дали Kai редовно тича?”

Kai: “Всеки ден. “

Reita: “Също като тренирането на мускули?”

Kai: “Да! Но моля те не го казвай пред всички. “

Uruha: “Kai едва не направи пожар в дома ми последния път. Искам да знам причината за това?!? Не трябва ли да си имаме доверие като членове на бандата? Искам да знам причината поради която Kai искаше да изгори къщата на колегата си....”

Kai: “Не искам да кажа нещо безмислено, но не съм имал намерение да направя пожар. Чакай малко... това беше грешка!”

Uruha: “Върни назад тогава дните ми на шок и ужас. “(ридае)

(всички се смеят)

Ruki: “Това е проблем.”

Kai: “Какво е това сега...??? Моля ви повярвайте ми. Не е честно!”

Aoi: “Моля те не прави бъркотия и в моята къща като идваш.”

Kai: “Ще запомня това.”


~Разликата когато сте само двамата и когато сте всички заедно~

Ruki: “Той би бил много по-внимателен. Мисля, че той е безгрижен когато сме всички заедно.”

Reita: “Той винаги се грижи за мен. Kai винаги ме нарича „Rei chan, Rei chan” когато сме само двамата, което е малко възмутително (смее се). Но ние сме приятели, които могат да говорят за всичко с другите и се надявам това да остане винаги така.”

Uruha: “Той не би разговарял с мен ако не намерим тема. Ако Kai седи до мен когато шофирам, той ще говори доста за да ме поддържа буден. “

Aoi: “Когато шофирам и Kai седи до мен, разговаряме доста тихо, защото другите ще спят и разговора ни не трае дълго. Не знам дали е скучно да се разговаря с мен, но имаше време в което нашите разговори не свършваха.”

Ruki: “Може би е скучно???”

Aoi: “Може би съм го накарал да се чувства неловко?”

Reita: “Какво? Това е лошо. Kai е добър човек.”

Aoi: “Той е добър човек наистина.”

Kai: “Мисля, че разбирам по-добре чувствата на другите. “ (просълзява се)


~Какво е якото в Kai напоследък?~

Ruki: “Той би започнал да работи веднага щом му дойде идеята.”

Reita: “Изглежда работи усилено на барабаните напоследък. Дори отива да се упражнява в студиото сам. Колко е настойчив! “

Uruha: “Попитах го какъв барабанист е бил преди и той отговори, че е от типа който мрази вниманието. И аз му казах „Не е ли хубаво да привличаш малко внимание?” и той отговори, че не го бива в това. Но мисля, че е станал по-обаятелен напоследък. Вече не изглежда като част от декора на сцената.”

Aoi: “Вече е доста по-сериозен с барабаните от преди. И работи доста усилено. Не бих му се дал в това отношение.”


~Нещо, което искате да кажете на Kai?~


Reita: “Казахме доста от това и онова, но това беше, защото ние всички обичаме Kai.”

Всички: “Kai е обичан!”

No comments: