Wednesday 13 January 2010

Какво мислят другите от бандата за Uruha?



Sayakashi 高島: Чудили ли сте се някога какво мислят останалите от групата за Uruha? Ето какво казват те в едно интервю за него. Естествено инфото не е съвсем ново. Възможно е сега да са на друго мнение хаха ... но все пак съдържа интересни факти, които бихме искали да знаем за Uruha.
SO ENJOY! ^^




~Първото ви впечатление за Uruha?~

Ruki:Лицето му изглеждаше мило, но си помислих че е някакъв хеви металист.

Aoi: “Аз срещнах Uruha сред останалите от бандата. Чаках го в къщата на мой приятел и чух, че вратата се отвори. Когато се обърнах видях един хеви металист да седи там. Това беше първото ми впечатление. “

~Слабите и силни страни на Uruha~

Ruki: “Добрата страна е че той действа като по-голям брат (дори той така нарича себе си). [смее се] Също така е мил. Слабата му страна е че бързо забравя какво е казал. Надявам се да може да поема отговорността за думите си.”

Reita: “Добрата му страна (не съдете по външния му вид) е че той всъщност е много работлив човек. За слаба страна (той не каза ли, че аз говоря постоянно и не го слушам) еми той също говори за себе си през цялото време. “

Aoi: “Добрата страна е че мога да говоря с него за музика и то много без да се притеснявам. А лоша страна …….. както другите казаха – той е малко буен. Аз обичам да пия бавно, но Uruha доста бързо се напива и започва да се закача (да дразни) другите хора.”

~Неща които не харесвате в Uruha и се надявате той да промени~

Kai: “Надявам се да започне да се интерсува повече от мен. Независимо какво му говоря, намирам лицето му безизразно. Би било добре ако ми каже „Скучно е”, ако така го чувства, но той просто няма никаква реакция.”

Reita: “Може би Uruha винаги разчита единствено на себе си. И също така се бави толкова дълго в банята, отнема му толкова време за да изсуши косата си... толкова дълго, дълго, дълго, дълго...... защо всичко изисква толкова време???”

~Дискусия с Uruha~

Kai: “Uruha е твърде самонадеян (самоуверен). Веднъж каза, че прилича на Imai Tsubasa или Hideki Takizawa. Искам да знам защо мисли, че прилича на тях?”

Uruha: “Kai не ме разбира много. Какъв е проблема ако приличам на тях? Сестра ми ми каза, че прическата ми преди е била като на Takki и аз бях наистина щастлив от този факт.”

Kai: “Ах сега го сванах…. щом е за прическата. Разбирам. Въпроса ми намери отговора си, следващия моля [усмихва се]”

Aoi: “Искам да знам защо Uruha обича да окопира леглото всеки път когато остава за през ноща в дома на някой от групата?”

Uruha: “Защото хората са предопределени да спят на леглото.”

Aoi: “Защо собственика на леглото трябва да спи под него тогава?”

Uruha: “Мисля, че собственика има правата над своята собственост. Собственикът, също така, има правото да ми каже да не спя на леглото, ако не желае. Какъв е проблема да спя на леглото ти, ако не ми кажеш да не спя там?”

Aoi: “....................Добре... разбрах.”

~Разликата когато сте само двамата с него и когато сте всички заедно~

Kai: “Независимо дали сме всички или само ние двамата, той е неукротим (упорит, непоколебим) през цялото време. И двамата с Uruha обичаме да играем на игри. Той е такъв, че няма да спре докато не спечели и не би се примирил ако аз спечеля.”

~Какво е якото в Uruha напоследък?~

Ruki: “Станал е по атрактивен......”

~Нещо, което искате да кажете на Uruha …..?~

Всички: “Обичаме те!”

Reita: “Казахме доста от това и онова, но това бяха коментари с любов.”

Ruki: “Не бихме казали толкова много, ако не го обичахме наистина.”

No comments: